ملت فلسطین و مردم غزه این نبرد را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهند داد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم وداع با رئیس جمهور شهید و همراهانش حضور یافت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری صراط المستقیم،اسماعیل هنیه در مراسم وداع با رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: تسلیت میگویم شهادت مردانی که همراه شهید ابراهیم رییسی بودند و این قدر الهی اتفاق افتاد؛ از خداوند میخواهم این شهدای عزبز را مورد رحمت واسعه قرار دهد

وی افزود: در ماه مبارک رمضان و در سفر به تهران با رییس جمهور دیدار داشتم؛ به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطبن بار دیگر تاکید کردند.

هنیه ادامه داد: ایشان تاکید کردند مساله فلسطین مساله اول امت اسلامی است و امت اسلامی باید مسئولیت‌های خود را انجام دهد تا ملت فلسطین سرزمین خود را آزاد کند. مساله فلسطین سیاسی نیست بلکه در عمق عقیده ملت اسلامی است و این سرزمین قبله اول مسلمانان و محل معراج پیامبر ص بوده است.

او افزود: ایشان تاکید کردند مقاومت یک مساله استراتژیک است تا آزادی فلسطین محقق شود و مقاومت در فلسطبن سنگر اول مقاومت و ملت اسلامی اس؛ فرمودند که ما در ایران به حمایت خود از مقاومت ادامه میدهیم تا اهداف فلسطین محقق شود.

هنیه بیان کرد: ایشان به نبرد طوفان الاقصی متمرکز شدند این نبردی که از غزه با عظمت و همه محور مقاومت انجام شد و دیدیم که طوفان الاقصی سلسله‌ای بود که قلب رژیم صهیونیستی را مورد هدب قرار داد و تحول تاریخی در سطح جهان ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: ملت فلسطین و مردم غزه این نبرد را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهند داد.

هنیه گفت: در پایان بار دیگر و در حضور مردم میگویم مطمئن هستیم که جمهوری اسلامی ایران به راه حمایت فلسطین ادامه میدهد و سیاست حمایت از فلسطین توسط رهبر معظم انقلاب ادامه میدهد تا روزی که پرچم فلسطین به اهتزاز دربیاید.

برچسب ها :

ناموجود